۱۳۸۸ آذر ۲۰, جمعه

دانلود یکی از کارآمدترین نرم افزارهای مهندسی Key to Steel v2005.11

مهندسین گرامی باز هم سلام
برنامه ای که در این تاپیک معرفی می کنم یکی از ارزشمندترین و در عین حال گرانقیمت ترین نرم افزارهای مهندسی البته ورژن 2005 هستش. برنامه key to steel یا همان کلید فولاد در اختیار شما قرار می گیرد. این نرم افزار فول ورژن بوده و هیچ گونه کرکی نمی خواد. برنامه کلید فولاد یک دیتابیس بسیار قدرتمند و بزرگ از فولادها و چدنهای مهندسی است. تمامی استاندارد های معروف و معتبر فولادها در این نرم افزار موجود هست و بوسیله ی استاندارد ، ترکیب شیمیایی و یا حتی خواص مکانیکی مورد نظرتون می تونید طیف وسیعی از اطلاعات در مورد فولاد یا خانواده ی فولادهای موردنظرتون رو پیدا کنید. . اطلاعاتی از قبیل ترکیب، خواص مکانیکی ، فولادهای مشابه، روشهای عملیات حرارتی و...
درباره ی نصب برنامه هم توجه به این نکات ضروری است:
ابتدا فایل های rar دانلود شده رو اکسترکت کنید و بعد setup اصلی رو اجرا کنید. پس از کامل شدن نصب ورژن2005.5 بر روی سیستم شما نصب است. حالا به فولدر محل اکسترکت رفته فایل های exe برای آپدیت برنامه رو اجرا کنید. ابتدا از ورژن آپدیت 2005.8 شروع کنید و مسیر فایل اجرایی k2s رو برای آپدیت به نرم افزار بدید و سپس همین روند رو برای ورژن آپدیت 2005.11 اجرا کنید. حالا دیتابیس برنامه بسیار وسیعتر شده و برنامه به ورژن 2005.11 ارتقا پیدا کرده است.

هرکس دانلود کرد غیر از تشکر، صلوات یادش نره. وگرنه راضی نیستم و یه التماس دعای مخصوص هم دارم

لینک های دانلود از رپید شیر:
http://rapidshare.com/files/66598579/K2Sv2005.11.part1.rar
http://rapidshare.com/files/66599940/K2Sv2005.11.part2.rar
با تشکر ازrahatarin

۱ نظر:

  1. سلام.
    من وقتی وارد آدرس داده شده در رپیدشیر میشوم، گزینه دانلود را نمی توانم پیدا کنم. ممکن است کم در مورد نحوه دانلود راهنمایی کنید؟
    ممنون

    پاسخحذف